Bilgi ve Duyurular

MENU
Okunma : 625 Tarih : 17 Temmuz 2017
                                   DESTEK YARARLANICILARININ DİKKATİNE
 
1-Ajans tarafından yazılı olarak gönderilen, sözleşme imzalamaya davet mektubunun kendilerine ulaştığı tarihten itibaren (on) 10 İş günü içerisinde davet mektubunda bildirilen belgelerle birlikte sözleşme imzalamak üzere Ajansa gelmeleri gerekmektedir.
 
2-Mali desteğe hak kazanan yararlanıcı tarafından projeye özel olarak açılan, kendisi tarafından sağlanan eş finansman da dâhil proje harcamalarının tamamının karşılandığı banka hesabı; TÜRKİYE HALK BANKASI KONYA ŞUBESİ nezdinde açılacaktır.
 
3-Her bir proje için görevlendirilen Ajans uzmanı bilgileri ile sözleşme imzalama tarihi aşağıda yayınlanmıştır. Yayınlanan randevu tarihi ile ilgili değişiklik talebi olması durumunda ilgili Ajans uzmanı ile görüşülmesi gerekmektedir.
 
4-Sözleşme aşamasında istenilen evraklar veya sözleşmeyle ilgili sorularınızı bilgi@mevka.org.tr adresine veya 0 332 236 46 91 nolu faks numarasına göndermeniz gerekmektedir.
 
5-Gönderilen sorulara ilişkin cevaplar ilgili program kapsamında düzenlenmiş olan Ajans internet sitesinde S.S.S (Sıkça Sorulan Sorular) bölümünde yayınlanmaktadır.
 
6-Yararlanıcısı kamu tüzel kişisi ve tüzel kişiliği olmayan kamu kurum ve kuruluşları ile mahalli idare olan projelerde “SGK borcu yoktur” ve “ vergi dairelerine borcu yoktur” belgesi aranmayacaktır.
 
7- Mali desteğe hak kazanan yararlanıcıların, başvuru aşamasında sundukları ve sadece proje değerlendirme aşamasında değerlendirmeye ve puanlamaya esas olacak şekilde fikir verme amaçlı TEKNİK ŞARTNAME ve PROFORMA FATURALARIN sözleşme aşamasında güncellenerek tekrar Ajansa sunulması gerekmektedir. Proje kapsamındaki alımların bu teknik şartnameye göre yapılması gerektiğinden, aşağıda belirtilen formatta ve başvuru esnasında sunulan teknik şartname ile proforma faturaların esasını bozmayacak şekilde hazırlanarak sözleşme esnasında ibraz edilmesi gerekmektedir.